Kantoorinrichting
Is het tijd om de inrichting van uw kantoor in een nieuw jasje te steken? Of gaat u uitbreiden of verhuizen en hebt u nieuw kantoormeubilair nodig? Dan is Inofec Kantoormeubelen hiervoor uw ideale partner. Of het nu gaat om een klein kantoor of een volledig gebouw, inclusief kantines, vergaderzalen, ontvangstruimtes,... , ons ervaren team zal u steeds te woord staan en ervoor zorgen dat uw visie perfect wordt omgezet in de ideale kantoorinrichting.
Inofec beschikt over een breed netwerk met professionals op elk vlak van kantoorinrichting. Van glazen wanden tot schilderwerken, van maatwerk tot de vloer. Indien u dit wenst kunnen we dus meer voor u betekenen dan enkel het juiste meubilair te voorzien. Kiest u ervoor een beroep te doen op de partners in ons netwerk, dan blijven wij het centrale aanspreekpunt. Met andere woorden: geen extra zorgen voor u én een meer samenhangende inrichting als resultaat!
Van 3D-tekening tot droominrichting
Onze adviseurs ontwerpen, geheel volgens uw wensen, een 3D-tekening op maat met bijhorende offerte. Na akkoord wordt uw nieuwe kantoorinrichting gratis en volledig gebruiksklaar geleverd, zodat u direct aan de slag kan! Het loont dus zeker om even een vrijblijvend gesprek aan te vragen door te bellen naar 056 61 52 04, even langs te komen in onze showroom of ons een mailtje te sturen!
Laat u overtuigen door onze realisaties
Inofec heeft jarenlange ervaring bij de inrichting van kantoren en scholen. Door onze uitgebreide expertise en slimme prijspolitiek kunnen wij u steeds dezelfde hoge kwaliteit garanderen tegen de beste prijzen. Onze adviseurs zijn gespecialiseerd in volledige kantoorinrichtingen en kunnen terugblikken op een ruim portfolio aan succesvolle realisaties.
Gratis levering & gratis installatie
Bij Inofec Kantoormeubelen heeft u recht op zeer interessante garanties en voordelen. Zo worden onze producten altijd gratis geleverd én ter plaatse geïnstalleerd door onze eigen installatieservice. Na de oplevering nemen onze installateurs altijd het verpakkingsmateriaal terug mee voor recyclage, zodat u onmiddellijk aan het werk kunt in uw nieuwe werkplek.
5 jaar productgarantie
Op al ons meubilair, waaronder bureaustoelen, bureatafels, archiefkasten en accessoires bieden wij u een uitgebreide garantie van 5 jaar. Dit kunnen we u aanbieden doordat onze producten grondig getest worden volgens strenge normen inzake ergonomie, duurzaamheid en kwaliteit. Welk artikel u ook koopt, de kwaliteit is altijd goed!
Bureaumeubelen online bestellen
Heeft u reeds concrete plannen voor uw nieuwe kantoor en bent u enkel op zoek naar het gepaste meubilair? Kies dan uw benodigde producten uit onze uitgebreide webshop. U vindt er het ruimtste aanbod kantoormeubelen voor uw inrichtingsplannen. Wij kunnen nagenoeg alles leveren op het gebied van kantoorinrichting, van bureaus tot kantoorkasten en van directiestoelen tot vergadertafels. Ook voor de aankleding van uw receptieruimte, vergaderzaal en refter bent u bij Inofec aan het juiste adres!
Wist u trouwens dat de door u bestelde producten uit onze webshop ook gratis bij u thuis of op uw kantoor ageleverd en gemonteerd worden? Inofec levert u op die manier in alle omstandigheden de beste service voor een eerlijke prijs.
Wat is kantoorinrichting?
Kantoorinrichting is een verzamelterm de volledige, creatieve inrichting van het interieur van uw kantoorruimte of kantoorgebouw. Dit omvat, maar is niet beperkt tot:
- Structurele aanpassingen
- Het plaatsen van scheidingswanden of glazen wanden
- Vloeren (tapijt, vast tapijt, parket, laminaat...)
- Verlichting (vaak inclusief professioneel verlichtingsplan) en andere elektrische voorzieningen
- Aanleg van telecommunicatie
- Uitvoeren van schilderwerken
- Decoratie en aankleding van de ruimtes
- Maatwerk voor meubilair, ingebouwde kasten, deuren, balies...
- Installatie van akoestische oplossingen
- Plaatsen van alle kantoormeubilair zoals ergonomische bureaustoelen, bureaus, zit-sta bureaus, vergaderstoelen en vergadertafels, archiefkasten...
Voor elk van deze aspecten beschikt Inofec over een brede waaier aan professionele partners die u kunnen helpen bij het volledige inrichtingsproces van uw kantoor. Wij zijn hierbij uw aanspreekpunt en zorgen ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. Vaak komt een kantoorinrichting tot stand na een professionele intekening met 2D grondplannen en 3D visualisaties van het eindresultaat. Ook dit stellen wij gratis voor u op indien u met ons samenwerkt voor de inrichting van uw kantoor. Vragen? Contacteer ons via [email protected] of bel naar 056 61 52 04.